Telefonie

Voldoet uw huidige telefonie aan uw eisen maar wilt u kosten besparen? Bent u op zoek naar meer functionaliteiten als een keuzemenu, openingstijden of bellen vanuit uw CRM? Of wilt u juist integreren met uw mobiele telefonie?
OVOCOM biedt een flexibel platform waarbij we vrijwel op iedere klant specifieke situatie een oplossing kunnen bieden, die ook kosten technisch aantrekkelijk is, zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van uw belverkeer.

Traditioneel bellen

Als u wilt besparen op uw telefoniekosten maar wel op de huidige manier wilt blijven bellen is OVOCOM zakelijk bellen traditioneel de ideale oplossing voor u. Als u kiest voor OVOCOM zakelijk bellen traditioneel nemen wij uw gesprekskosten administratief over van KPN. Daarnaast kunnen wij ook uw abonnement administratief overnemen. Omdat het slechts een administratieve overname betreft en uw telefoonverkeer gewoon over het netwerk van KPN wordt afgewikkeld verandert er verder niets. U merkt niets van de overstap naar OVOCOM en behoudt dus de kwaliteitsverbindingen die u gewend bent. Omdat wij korting verlenen op zowel uw gespreks- als abonnementskosten bespaart u echter wel geld.

Telefooncentrale (SIP)

Wilt u besparen op uw telecommunicatiekosten, maar is uw telefooncentrale nog niet afgeschreven? Dan is OVOCOM zakelijk bellen SIP de perfecte oplossing voor u. Als u kiest voor OVOCOM zakelijk bellen SIP, koppelen wij uw huidige telefooncentrale aan ons communicatieplatform. U behoudt hierbij al uw huidige faciliteiten en verlaagt tegelijkertijd uw telecommunicatiekosten.

Geschikt voor alle telefooncentrales
Als u gebruik wilt maken van de voordelen van OVOCOM zakelijk bellen SIP, maakt het niet uit of u een analoge of een ISDN- of IP-telefooncentrale gebruikt. OVOCOM zakelijk bellen SIP is geschikt voor alle typen telefooncentrales. Heeft u een analoge of ISDN-telefooncentrale? Dan installeren wij een VoIP-adapter om uw telefooncentrale op ons communicatieplatform aan te sluiten. Maakt u gebruik van een IP-centrale? Deze meldt zich zelfs zonder tussenkomst van hardware aan op ons platform.

VOIP

Door de hedendaags stabiele internet verbinding is het bellen over internet, ook wel Voice over IP (VoIP) genoemd, enorm toegenomen. Met VoIP hoeft u niet te investeren in een telefooncentrale maar betaalt u per gebruiker / werkplek en dus is deze oplossing eenvoudig te schalen naar de situatie die op dat moment van toepassing is voor uw organisatie. De belkosten via VoIP zijn daarnaast aantrekkelijk wanneer je het vergelijkt met traditonele telefonie. De functionaliteiten en beheermogelijkheden die geboden worden middels VoIP zijn enorm. Denk hierbij aan doorschakelen, integreren van mobiel, keuzemenu's en inzage in gebruik zijn allemaal door uzelf direct te beheren en in te zien.

Cloud
Alle toepassing van VoIP worden beheerd in de zogeheten cloud, ofwel online. Via één centraal punt heeft u toegang tot alle geboden faciliteiten. Bijkomend voordeel is dat alle updates die worden doorgevoerd, of het nu gaat om verbetering of het verhelpen van calamiteiten, ook online gebeuren en er dus niemand fysiek op uw locatie hoeft te komen. Dit scheelt enorm veel tijd en daarmee dus ook kosten.

PoIP
Uiteraard biedt OVOCOM ook Pinnen over IP, ofwel internet, aan. Wellicht maakt u op dit moment al gebruik van PoIP maar wanneer u nog gebruik maakt van traditionele oplossingen voor uw pin nog niet. OVOCOM zal u volledig begeleiden met deze overstap. Meer informatie leest u hier.

Alarm over IP
Een niet te vergeten functionaliteit bij de overstap van provider is uw alarm voorziening. Alarm via internet is tegenwoordig ook volledig betrouwbaar met oplossingen wanneer internet niet beschikbaar is. Meer over Alarm over IP vindt u hier.


Telefonie is een belangrijk onderdeel binnen uw organisatie. De technieken en de daaraan gekoppelde mogelijkheden zijn divers en wellicht is het lastig om in te schatten welke vorm van telefonie het beste bij uw situatie past.
OVOCOM is een onderdeel van VelzArt - internet & automatisering, een organisatie die sinds al sinds 2002 richt op ICT en telecom oplossingen. Laat onze ervaring u helpen een juiste situatie in te richten. Neem contact met ons op middels het formulier op deze pagina én wij zullen u compleet informeren over de mogelijkheden die OVOCOM - internet & telefonie u kan bieden.

Cloud of via centrale
Integratie vast-mobiel
Eenvoudige routering
Callcenter functie
Maandelijks opzegbaar
Eigen Servicedesk

Meer informatie nodig?